BLOG

ANIRAX - Blog

 

Bestsellery
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 520 - Czarny
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 520 - Czarny
1 999,00 zł 1 699,00 zł
szt.
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 660 - Czarny
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 660 - Czarny
2 599,00 zł 2 199,00 zł
szt.
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 670 - Silver Line
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 670 - Silver Line
2 799,00 zł 2 399,00 zł
szt.
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 680 - Black Cube
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 680 - Black Cube
2 799,00 zł 2 399,00 zł
szt.
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 758 One Touch - Czarny
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 758 One Touch - Czarny
2 999,00 zł 2 699,00 zł
szt.
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 768 One Touch - Srebrny 3D
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 768 One Touch - Srebrny 3D
3 199,00 zł 2 799,00 zł
szt.
Kawiarka Bialetti Aeternum Elegance 6tz
Kawiarka Bialetti Aeternum Elegance 6tz
110,00 zł
szt.
Tupinamba  Top Quality 1 kg
Tupinamba Top Quality 1 kg
62,00 zł
szt.
Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

Sporządzone w dniu ....................................

 

Adresat:

ANIRAX

ul. Naramowicka 176D lok. 1, 61-611 Poznań

email: biuro@anirax.com.pl

Tel. 61 828 74 87, 500 352 833

 

1. Imię i nazwisko reklamującego ….…………………………………………………………………….…….….

2. Adres ………………………………………………………………………………………………………………………….

3. Telefon kontaktowy…………………………………………………………………………………………………….

3. Data nabycia towaru ………………………………………………………………………………………………….

4. Nazwa towaru …………………………………………………………………………………………………………….

5. Cena jedn. detal. ……………………………………………………………………………………………………….

6. Nazwa producenta ………………………………………………………………………………………………………

7. Przedłożony dowód sprzedaży (paragon, rachunek) ………………………………………………….

8. Dokładne wymienienie wad …………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

9. Kiedy i w jakich okolicznościach zostały stwierdzone wady

……………………………………………………………………………………………………………………………...........

..................................................................................................................

..................................................................................................................

10. Żądanie reklamującego ………………………………………………………………………………............

……………………………………………………………………………………………………………………………...........

Zgłoszenie przyjęto i poinformowano klienta, że do 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.

Ekspresy do kawy marki JURA są przesyłane do JURA Poland sp. z o.o. Hospitality Center w Warszawie, ul. Puławska 366, który jest jedynym oficjalnym serwisem gwarancyjnym marki JURA w Polsce.

Zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn.zm.), jako osoba dokonująca reklamacji wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych przez ANIRAX w celu realizacji reklamacji, w tym do przekazywania tych danych Grupie WszystkoDoKawy oraz przekazywania danych osobom trzecim – przedstawicielom producenta - wyłącznie w celu realizacji reklamacji.

 

........................................                              ............................................

        Podpis Klienta                                                     Podpis pracownika

                                                                          przyjmującego reklamację

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl