BLOG

ANIRAX - Blog

 

Bestsellery
JURA WE8
JURA WE8
7 490,00 zł
szt.
Moccamaster KBG 741 AO Red
Moccamaster KBG 741 AO Red
849,00 zł
szt.
Moccamaster KBG 741 AO Silver
Moccamaster KBG 741 AO Silver
849,00 zł 799,00 zł
szt.
NIVONA CafeRomatica 768 One Touch Srebrny 3D
NIVONA CafeRomatica 768 One Touch Srebrny 3D
3 199,00 zł
szt.
NIVONA CafeRomatica 838 One Touch Czarny
NIVONA CafeRomatica 838 One Touch Czarny
4 200,00 zł 3 799,00 zł
szt.
NIVONA CafeRomatica 839 One Touch Srebrny
NIVONA CafeRomatica 839 One Touch Srebrny
3 900,00 zł
szt.
NIVONA CafeRomatica 848 One Touch Srebrny
NIVONA CafeRomatica 848 One Touch Srebrny
4 650,00 zł 3 899,00 zł
szt.
Koszty dostawy

Koszty dostawy towaru i bezpieczeństwo przesyłki

W celu sprawnej obsługi oraz najszybszej dostawy proponujemy Państwu jeden z kilku możliwych sposobów dostarczenia przesyłki. Zamówiony towar może zostać dostarczony za pośrednictwem:

  • firmy kurierskiej UPS/DHL - czas dostawy 24h,
  • InPost - Paczkomaty - czas dostawy do 3 dni roboczych,
  • Poczty Polskiej – paczka priorytetowa, czas dostawy do 3 dni roboczych,

 

Wartości opłat za przesyłki krajowe wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS/DHL wynoszą:

  • 18 zł – stała cena w przypadku przedpłaty na konto
  • 22 zł – stała cena w przypadku paczki pobraniowej

 

Wartości opłat za przesyłki krajowe wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej uzależnione są od ciężaru przesyłki i wynoszą:

- W przypadku przedpłaty na konto:

  • 15 zł – do 4 kg kawy
  • 20 zł – do 9 kg kawy

- W przypadku paczki pobraniowej:

  • 18 zł – do 4 kg kawy
  • 23 zł – do 9 kg kawy

 

Wartości opłat za przesyłki krajowe wysyłane za pośrednictwem Paczkomatów - InPost uzależnione są od ciężaru przesyłki i wynoszą odpowiednio:

- w przypadku przedpłaty na konto:

  • 6,50 zł – do 0,90 kg kawy
  • 8,50 zł – do 4 kg kawy
  • 10,50 zł – od 5 kg kawy

 

Zamówiony towar jest wysyłany zawsze w oryginalnym opakowaniu. 

Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

Nabywca jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość i stan przesyłki i stwierdzić czy nie nastąpiło uszkodzenie w trakcie trwania usługi kurierskiej. W przypadku wystąpienia jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia, niezgodność kompletacji, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody do .

W przypadku nie zgłoszenia reklamacji dotyczącej ewentualnego złego stanu przesyłki, zostaje przyjęte, że towar dotarł do Nabywcy w nienaruszonym stanie bez widocznych wad fizycznych.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl